
Twitter předsedkyně Poslanecké sněmovny a šéfky TOP 09 vypadá jako deníček zamilované puberťačky. A kdo je tím vysněným? Andrej Babiš. Vypadá to, že kdyby Markéta Pekarová Adamová neměla svého Babiše, tak si ho bude muset snad i vymyslet.
Víte, jak se říká, že co se škádlívá, to se rádo mívá? Nevím, zda tomu tak je i u Markéty Pekarové Adamové vůči bývalému premiérovi, ale jméno Babiš najdeme na jejím Twitteru s nadsázkou řečeno v každém druhém příspěvku.
Kdyby byla v pubertálním věku, tipnul bych si, že bude mít i jeho vylepenou fotku v pokoji a na veřejnosti ze studu předstírat, že ho nemá ráda. Zamilovala se tedy Markéta do Andreje platonickou láskou? Jak jinak si vysvětlit její až nezdravou posedlost vůči Babišovi?
Nebo že by jen využívala nenávisti určité části společnosti k bývalému premiérovi? Byla by něčeho takového schopna tak velká demokratka, jakou Pekarová Adamová je? Někdo, kdo natolik brojí proti nenávisti ve společnosti?
Protože když se podíváme na její příspěvky na Twitteru, tak ty běžné mají od uživatelů okolo 500 srdíček. Ty babišovské mají klidně i přes 5000.
Ukázka běžného příspěvku
Vesty zašleme odborníkům lidskoprávních organizací, kteří v ukrajinských městech sbírají důkazy o ruských válečných zločinech.
Osobně jsem se byla podívat za @KroupaKroupa do Post Bellum, kde tyto vesty Ukrajinky vyrábí.
Předem Vám, mí twitteroví přátelé, děkuji za podporu.
— Markéta Pekarová Adamová (@market_a) April 13, 2022
Ukázka příspěvku s Babišem
Blízko našich hranic se ukrajinský národ hrdinně brání a v naší zemi jsou uprchlíci, kteří ztratili domovy. A Andrej Babiš populisticky kváká a rozeštvává společnost.
Člověk, který se vždy staral jen o prospěch svůj a své firmy, teď dělá, že mu jde o lidi. Nejde. Nikdo nešlo.
— Markéta Pekarová Adamová (@market_a) April 16, 2022
Je dost možné, že twitterový deníček Markéty Pekarové Adamové plný Andreje Babiše není deníčkem zamilované puberťačky, ale chladným marketingovým kalkulem, který systematicky ve své cílové skupině udržuje nenávist vůči bývalému premiérovi. A člověk by až nabyl dojmu, že tvrdý marketing dělá jen ten proradný Babiš.