Like House na Primě se sice řadí k historicky nejhorším seriálům a show na ČSFD, ale nebojí se někdy zabrousit i do vážných společenských témat. Tentokrát scenáristé pořadu vytáhli téma rasismu, kterého se chytila hlavní hvězda show s nejvyšším počtem sledujících Adam Kajumi, který vymyslel na sociální síti TikTok kampaň proti rasismu.
Influenceři tak natočili video odsuzující rasismus a sdíleli jej na TikToku s hashtagem #rasismusjezlo a také s výzvou, aby i ostatní uživatelé sdíleli videa proti rasismu pod stejným hashtagem.
Původní video z dílny influencerů získalo k dnešnímu dni 102,4 tisíc líbí se mí a 2877 komentářů. Druhé nejúspěšnější video nahrané pod hashtagem #rasismusjezlo získalo 9621 to se mi líbí a 324 komentářů.
Zajímavostí však je, že kromě původního videa influencerů, kteří mají spoustu sledujících, nejvíc ohlasů zatím vzbudila scénka ze samotného pořadu Like House, ve které se do sebe pustili dost nevybíravě dvě účastnice.
Na třetím místě se poté se značným odstupem umístilo následující video, které má aktuálně 2157 libí se mí a 156 komentářů.
…jako bílý Sionista a Žid žijící v ČR jsem se setkal já a moje rodina s rasistickými invektivami a tělesným napadáním mých dětí a vnoučat na koupališti v Praze 8 Kobylisích