Bezpečnostní expert, kterého si lidé oblíbili kvůli zajímavým komentářům k válce na Ukrajině, se ukázal jako marketingový lišák. Všichni s napětím očekávali, co nám expert, jehož revírem je bezpečnost, na své dnešní tajemné tiskové konferenci asi tak důležitého sdělí. A dočkali jsme se akorát reklamy na kryt, což asi opravdu nikdo nečekal.
Revoluční hrnce legendárního Horsta Fuchse z teleshoppingu tak dokonale nahradily perfektní multifunkční kryty. Jako bych slyšela Horsta říkat – a pokud si koupíte kryt do hodiny, máte druhý kryt zcela zdarma. A to ještě není všechno, jak by originální Horst pravil.
No není to všechno. Andor Šándor touto reklamní akcí naprosto ztratil svůj kredit, kdy mu i někteří lidé dokonce naivně fandili v kandidatuře na prezidenta. Na druhou stranu zdarma to pravděpodobně nedělal, a tak ztrátu morálního kreditu nahradil jistě k vlastní spokojenosti kredit na bankovním účtu.
Je úplně jedno, že vás kryt neochrání před jaderným útokem, když můžete mít druhý zdarma. A to se prostě vyplatí, když si opět vypůjčím Horstovu hlášku. No a když nezuří žádná krize, tak kryt využijete jako vinný sklep, to už máte dva za cenu jednoho, a proto objednávejte a volejte.
Zajímavé, jak se z bezpečnostního experta může v mžiku stát obchodník s bunkry. Co nám nový Horst nabídne příště? Že by ještě lepší, revolučnější a úžasnější bunkr? Nechám se překvapit, i když už mě po tomto nepřekvapí asi nic.